Reklama na monitorze ledowym

Czytaj...

Reklama na ekranie ledowym pozwoli nam wyróżnić firmę oraz jej propozycję spośród wielu innych, dzięki ciekawej jak też żywej odmianie pokazów oraz świetnym umiejscowieniom monitorów ledowych, przyciągających spojrzenia ogromnej ilości potencjalnych nabywców. Dzięki gigantycznym monitorom możemy przekazać szereg wiadomości lub też ofert w niespotykany dotychczas sposób.

Przewaga telebimu nad bilbordem jest znaczna. Z doświadczeń wypływa, że reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/kasetony-z-dibondu/) emitowana na telebimie jest trzecią co do skuteczności odmianą marketingu spośród dzisiaj występujących na rynku (tuż po poleceniu oraz reklamie telewizyjnej). Zarazem jest to najbardziej skuteczna odmiana reklamy typu outdoor (reklama na telebimie).

Jeżeli tematyka, która jest zaprezentowana w tym tekście jest godna Twej uwagi, to dodatkowo zobacz link w serwisie (http://bmeters.pl/pl/wodomierze_i_liczniki_wody/245/).

Reklamę na bilbordzie zauważa blisko 2-6% przechodniów. Reklamę wyświetlaną na telebimie spostrzega zaś od 75 do 95% osób, tak więc pojedynczy telebim pracuje niczym 8 do 15 klasycznych bilbordów.



Najnowocześniejsze telebimy są najwyższej klasy narzędziami, służącymi do przekazu informacji (przeważnie promocyjnych) znacznemu gronu adresatów. Jest to jedyna jak do tego czasu technika, która umożliwia przesył obrazu z wysoką jakością jak też znakomitej widoczności dzięki zastosowaniu nowoczesnych diod ledowych. Tylko ta technika pozwala pokonać blask słońca, co czyni telebimy wspaniale dostrzegalnymi w świetle dnia.

Telebimy przynoszą nieograniczone możliwości dynamiczne, przy czym nie wymagają ponoszenia dużych kosztów drukowania, umożliwiają dowolne animacje komputerowe jak też projekcje filmów. W porównaniu do statycznych nośników reklamy zewnętrznej (tablice , banery, bilbordy) telebimy LED
telebim reklamowy
Author: Nacho
Source: http://www.flickr.com
poprzez swą ruchomą formę przesyłu wiedzy posiadają zdecydowanie większą skuteczność.

Kolejnym pozytywem reklamy na telebimach ledowych jest możność komunikowania naszych potencjalnych klientów na bieżąco o najświeższych promocjach, redukcjach cen lub też wyprzedażach z wykorzystaniem opcji szybkiej przemiany przekazu jak też aktualizacji danych w czasie rzeczywistym - telebim. Takowej możliwości nie mieć nie będziemy reklamując nasz produkt przy pomocy tradycyjnej tablicy reklamowej.

Ekrany ledowe charakteryzują się wysoką solidnością na zmieniające się warunki pogodowe przy zachowaniu idealnej jakości emitowanego komunikatu marketingowego. Wyniki badań nad efektywnością promocji na telebimach udowadniają opłacalność inwestycji w taką formę reklamy.