Plusy i minusy pracy zarobkowej w telefonicznej obsłudze klientów.

Czytaj...

Od dawna zarobkowa praca na słuchawce króluje wśród ofert na rynku pracy. Duże korporacje poszukują kandydatów na posady doradców telefonicznych czy telefonicznych sprzedawców.


element


Rynek w ostatnim czasie uległ ogromnym przemianom, które niewątpliwie wpłynęły na rodzaj poszukiwanych kandydatów.


Praca na słuchawce ma bez wątpienia wiele zalet, ale zdarzają się w tym typie pracy też minusy. Do zalet pracy na słuchawce należy pośredni kontakt z Klientem. Ten typ pracy jest wyśmienitym wyjściem dla osób, które są nieśmiałe. Kolejnym plusem tej posady jest często dobre wynagrodzenie - osiągana głównie dzięki wysokim premią. Poza tym obecnie na rynku jest duży niedobór kandydatów na pracowników do pracy na stanowisku konsultanta telefonicznego.


Na pewno minusem pracy na słuchawce jest duże obciążanie narządu słuchu, które może skutkować chorobami. Bardzo ważne jest otóż, aby ciągle sprawdzać stan narządu słuchu, ponieważ w innym wypadku można zapaść na chorobę zawodową, co uniemożliwi dalszą pracę na posadzie telefonicznego konsultanta.

Gdy zaciekawił Cię przedstawiony zagadnienie, odwiedź kluczowy link (https://www.etteplan.com/pl/rozwiazania/produkty/etteplan-aim-twoj-sposob-na-zarzadzanie-zasobami-informacyjnymi), gdzie odnajdziesz obszerne informacje. Poszerz swoją wiedzę.

Następnym negatywnym aspektem tej pracy jest duży poziom stresu podczas dyskusji z trudnymi klientami.




Ograniczenie kontaktu przez telefon z trudną klientelą skutkujące zminimalizowaniem stopnia stresu może dać system contact center. Ten system opiera się nie tylko na kontakcie telefonicznym z klientelą, ale też wciela formy kontaktu takie jak: wiadomości e-mail, czaty, czy też smsy.