Jak wybrać agencję reklamową?

Czytaj...

Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski wynikają z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w Stanach Zjednoczonych. Polskie analizy potwierdzają ten trend – reklama w sieci, jako jedyny segment w rynku reklamowym, odnotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.


E-handel
Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
Badania ze Stanów Zjednoczonych wyraźnie dowodzą osłabienia się sytuacji agencji marketingowych.

Kliknij tutaj, żeby sprawdzić, co podobny serwis udostępnił (http://dcn.pl/o-nas/) na ten temat. To na pewno także Cię zaintryguje.

87% badanych agencji odczuwa wpływ kryzysu na ich działalność. Nieliczne z nich - 7% potwierdza, że kryzys oddziałuje na ich firmy pozytywnie. Tylko co 20. badana firma nie odczuwa żadnego związku między sytuacją na rynku a działalnością firmy. Zobacz na czym polega badania marketingowe firmy.

Za promocją internetową stoi łatwość rozliczania konwersji wykupionych kampanii, co potwierdza na przykładzie e-mailingu Błażej Miernikiewicz, dyrektor zarządzający jednej z największych w Polsce agencji specjalizujących się w marketingu internetowym - Zainteresowanie mailingami rosło ostatnio bardzo dynamicznie. Dodanie do oferty wydawców mailingów rozliczanych za kliknięcie (CPC) pozwala marketerom na łatwą ocenę efektywności tego typu działań. Czasem okazują się one skuteczniejsze i tańsze od reklamy w TV czy prasie.

firma
Author: Jim Larrison
Source: http://www.flickr.com
Polskie analizy odzwierciedlają trendy w USA dotyczące sieciowych form promocji. Według analizy domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r.

Masz wielki problem z odszukaniem efektywnego rozwiązania Twego kłopotu? Na pewno prędko pomoże Ci ta strona (https://gmsystem.pl/simcenter-3d-nx-cae/).

krajowy rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa odnotowała 7% wzrost przychodów w ciągu pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Badania domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze korzystniejsza dla tego sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku.

Prognozy potwierdza praktyka agencji marketingu internetowego:
- Krajowych agencji specjalizujących się w marketingu internetowym kryzys nie dotknął – stwierdza Błażej Miernikiewicz z - Zainteresowanie linkami sponsorowanymi oraz pozycjonowaniem nie maleje. Po pierwszym półroczu obsługujemy ponad 15% więcej klientów niż na koniec 2008 r., co daje ponad 300 polskich i zagranicznych serwisów. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych agencji SEO/SEM, z którymi mamy kontakt - podsumował szef Artefakt.